Skip to content

Familie Taks

In onze zoektocht naar een keuken waren we opzoek naar een grote showroom waar veel te zien is, waar je kan voelen, zien en aanraken wat je mooi vindt. Veel zaken hebben maar een beperkt aantal keukens staan en via via hoorden we dat Middelkoop een hele grote showroom heeft voor keukens, badkamers en vloeren. En dan niet een stukje van een vierkante meter, maar echt hele stukken vloer waar je combinaties met keukens kan bekijken.

 

Klantvriendelijkheid staat hoog bij Middelkoop. Het personeel is heel vriendelijk en denkt met je mee. ’s Morgens hadden we een afspraak voor de keuken en ’s middags voor de vloer.  We kregen tussendoor een lunch aangeboden in eigen keuken.

Ons gesprek met Eva was heel prettig. We hadden een grote ruimte beschikbaar voor onze keuken. Als ik iets zei, vulde Eva aan en dacht overal in mee. Vooral de praktische dingen waar je zelf niet snel aan denkt. Waar dek je de tafel? Dan moeten daar dus de borden en het bestek liggen.

De chique uitstraling en dat het letterlijk is geworden zoals Eva op 3D heeft laten zien, daar zijn we echt heel blij mee. Iedere keer als ik in de keuken bezig ben denk ik weer dat dit de juiste keus is.

We zijn heel tevreden over de service. We hadden een probleempje met de vloer doordat deze uitzette. Als je dan belt, komt er direct iemand langs. De monteurs en bezorgers zijn allemaal even vriendelijk, we zijn echt heel erg tevreden.

De service, ruime showroom, vriendelijkheid en kundigheid van het personeel en het uiteindelijke resultaat is echt super. Een tien kan je niet geven, maar Middelkoop verdient een dikke negen!

Klantervaringen

We brengen met regelmaat de keukens, badkamers, vloeren en kasten van onze klanten in beeld. Daarbij vertelt de klant zelf hoe men de klantreis bij Middelkoop heeft ervaren. Wij noemen dat een klantervaring, want ons aanbod is (een) ervaring.