Familie V.
”Het renoveren van de vorige keuken was ondergebracht bij Middelkoop. Daaruit bleek dat het een bedrijf is wat kwaliteit levert, service biedt en uitstekende nazorg heeft.”
De goede reviews op Google gaven dan ook de doorslag om voor onze nieuwe keuken weer naar Middelkoop te gaan.
We hadden ons eerste gesprek met een heel fijne adviseur. Die inventariseerde wie we zijn en wat onze ideeën waren. Gezien mijn man en ik daarin niet op één lijn zaten, was het een uitdaging om een voorstel te maken waar wij ons allebei in konden vinden. En vanaf het eerste voorstel is dit gelukt, dat is echt heel goed. We hebben gekeken wat er op voorraad was en mede daarop onze keuzes gebaseerd. We hebben wat stalen meegenomen om alles goed te kunnen bekijken.
De levering ging goed. Alles op tijd, twee uitstekende monteurs hebben alles geplaatst, ze dachten mee en dat was geweldig. Ze hebben zeer netjes gewerkt en alles keurig achtergelaten.


Het is heel leuk om te zien hoe alles uiteindelijk uitpakt als het plaatje van papieren, stalen en materialen werkelijkheid wordt. Daarin overtreft het geheel zich van wat we verwacht hadden. Een 3D-afbeelding is fijn, zeker voor mensen die zich geen voorstelling kunnen maken van iets. We zijn echt verrast door het eindresultaat. We lopen met een big smile door de keuken, badkamer en gang. Het is genieten!
Vanuit Miele is er nog een kok bij ons geweest die voor ons gekookt heeft. Hij heeft voor ons een heerlijk 3-gangen diner bereid. We zijn door zijn uitleg zo enorm enthousiast geworden over de stoomoven, dat is een geweldig goede keus geweest. Elke week wordt deze gebruikt om heerlijke gerechten te maken.
Klantervaringen
We brengen met regelmaat de keukens, badkamers, vloeren en kasten van onze klanten in beeld. Daarbij vertelt de klant zelf hoe men de klantreis bij Middelkoop heeft ervaren. Wij noemen dat een klantervaring, want ons aanbod is (een) ervaring.