Skip to content

Familie Roijen

Vrienden uit de straat waren razend enthousiast over Middelkoop nadat zij een deel van de badkamer hadden verbouwd. Via hen hebben wij onze badkamer ook door Middelkoop laten maken.

We hebben eerst verschillende bedrijven bezocht in de regio. De echte doorslag om de opdracht van de badkamer bij Middelkoop neer te leggen, is de begeleiding tijdens het aankoopproces en de wijze van ontvangen en betalen. Dat doe je namelijk achteraf. Het is een ijzersterke constructie! Anders ben je een jaar van te voren duizenden euro’s kwijt terwijl je nog niks hebt. Als alles naar volle tevredenheid is, hoeft er pas betaald te worden.

Zolang er nog geen materialen besteld waren, konden we nog wijzigingen doorvoeren. De spiegel die we uiteindelijk wilden hebben, was niet leverbaar. Het was geen enkel probleem dat we die elders kochten. Ze denken bij Middelkoop echt met de klant mee. Afspraak is afspraak en prijs is prijs!

De keuze in de showroom is precies goed. We zijn ook elders geweest waar een overvloed was van heel veel verschillende ruimtes, maar daar zagen we door de bomen het bos niet meer. Te veel is niet fijn, dan raak je het spoor kwijt.

De keuken zou met negen maanden geplaatst worden. Dit werd tien maanden, maar daar liggen we niet wakker van. In drie weken is alles gestript en weer helemaal naar wens opgebouwd. Dat liep allemaal gesmeerd. De persoon die dat in zijn eentje heeft gedaan is een topper, daar moeten ze zuinig op zijn! De aanpak van alles, dat siert Middelkoop. Niet alleen de showroom, ook het papierwerk, de uitvoering en de afwerking. Alles is goed op elkaar afgestemd.

De badkamer is perfect schoon opgeleverd, we konden niet zien dat ze bezig zijn geweest. We gaan Middelkoop bij iedereen aanbevelen.

Klantervaringen

We brengen met regelmaat de keukens, badkamers, vloeren en kasten van onze klanten in beeld. Daarbij vertelt de klant zelf hoe men de klantreis bij Middelkoop heeft ervaren. Wij noemen dat een klantervaring, want ons aanbod is (een) ervaring.