Skip to content

Familie van Mossevelde

Wij zijn bij Middelkoop terecht gekomen via mijn moeder die net daarvoor zelf een keuken bij hen had gekocht.
We hadden al bij twee andere partijen gesprekken gehad, toen mijn moeder opperde dat we misschien ook bij Middelkoop eens een gesprek moesten inplannen.

Daar werden we heel erg goed geholpen. We hadden op hoofdlijnen wel in gedachten hoe we het wilden hebben, maar qua uitlijning en precieze indeling van de keuken wisten we het nog niet. Er is zoveel mogelijk en we hadden er geen idee van hoe alles zou zijn in gebruik. Zo zijn we positief geïnspireerd door de adviseur over bijvoorbeeld het gebruik van lades in plaats van planken in de kasten. Alle kleuren en materialen zijn te zien in de showroom, of via een bestaande keuken of via een staaltje, wat heel erg hielp in het maken van de keuzes.

We zijn zeer positief over Middelkoop en raden hen dan ook zeker aan. Er is voldoende keus, prettige gesprekken waarin je goed geadviseerd wordt. Het is een eerlijke en transparante partij, misschien niet de goedkoopste, maar daar staat wel kwaliteit tegenover. ‘What you see is what you get’.

Waar we eerst over twijfelden maar nu heel blij mee zijn, is de stoomoven. En we zijn naar de kookworkshop van Neff geweest. Dat heeft echt heel erg geholpen in gebruik, we gebruiken nu functies die we anders nooit zouden gebruiken.

Overall zijn we heel blij met het hele traject wat we doorlopen hebben. Met name het voortraject is heel prettig verlopen. De gesprekken, levering en plaatsing gingen fantastisch! De monteur was een heel fijne man die super netjes gewerkt heeft. Wat vervelend was maar waar Middelkoop niet veel aan kon doen was het leverprobleem van vrijwel alle apparaten (tot ruim een half jaar). Wat naar ons idee wel beter kon, was de vervangende apparatuur en de communicatie hierover.

Klantervaringen

We brengen met regelmaat de keukens, badkamers, vloeren en kasten van onze klanten in beeld. Daarbij vertelt de klant zelf hoe men de klantreis bij Middelkoop heeft ervaren. Wij noemen dat een klantervaring, want ons aanbod is (een) ervaring.