Familie Van Kelegom
”Middelkoop had met de aannemer van ons appartementengebouw, de Cascade in Utrecht, ADS Bouwgroep uit Goor, een projectsamenwerking. Omdat Middelkoop daardoor de beschikking had over alle tekeningen van de aannemer, waren er veel minder tussenstappen nodig en was de kans op fouten aanzienlijk kleiner. Daarom hebben we er ook voor gekozen om niet bij een andere partij te gaan kijken.”
De ontvangst bij Middelkoop was goed. We werden netjes doorgeleid naar de adviseur van de keuken, die ons veel mogelijkheden heeft laten zien. De plattegrond met alle aansluitingen was al bekend, waardoor direct zichtbaar was wat er wel en niet mogelijk was. We begonnen met een schets naar ons eigen idee. Daaruit zijn we verder gaan praten, denken en ontwerpen, met als eindresultaat de keuken die we nu hebben.
De adviseurs namen uitgebreid de tijd voor ons. Nadat we onze afspraak voor de keuken hadden gehad, was het tijd om na de lunch naar de badkamer te gaan kijken.


Bij zowel de keuken als de badkamer was het geen enkel probleem als we later nog eens terugkwamen en er nog wijzigingen moesten worden doorgevoerd. We wilden het toilet nog aangepast hebben, terwijl het ontwerp al naar de aannemer was. Toch konden we dit nog doorvoeren! Zelfs toen we vrij laat, op advies van de interieurstylist, een Bora namen zodat de afzuigkap weg kon, was dit nog te regelen!
Vanaf het begin waren we heel tevreden. Het contact, de afspraken, de gesprekken, alles is naar genoegen verlopen.
Klantervaringen
We brengen met regelmaat de keukens, badkamers, vloeren en kasten van onze klanten in beeld. Daarbij vertelt de klant zelf hoe men de klantreis bij Middelkoop heeft ervaren. Wij noemen dat een klantervaring, want ons aanbod is (een) ervaring.