skip to Main Content

Familie Van der Tang

“Via een onderaannemer zijn we in contact gekomen met Middelkoop Culemborg. Voordat we naar de showroom zijn gegaan, hebben we zelf in PowerPoint schetsen van de nieuwe keuken gemaakt. Met deze ideeën is adviseur Gido op een creatieve manier aan de slag gegaan. Hij heeft ons initiële ontwerp echt verbeterd. De gesprekken zijn best intensief, maar het is zeker belangrijk om er voldoende tijd voor te nemen.”

“Het sloop- en leidingwerk hebben we zelf gedaan. Het is best een verbouwing, omdat de oude keuken een andere indeling heeft gehad. Vanuit Middelkoop Culemborg hebben twee broers de keuken geplaatst. Ze hebben nauwkeurig gewerkt. Echte vakmannen. Logistiek is het ook goed geregeld. Alle benodigdheden worden een dag van tevoren gebracht. Bij de levering zitten zwarte in plaats van tinkleurige handgrepen. Nadat de zwarte handgrepen op de kastjes zijn gemonteerd, ziet het er eigenlijk heel goed uit en vinden we het mooier dan de oorspronkelijke variant. Geluk bij een ongeluk.”

Keuken

“De monteur geeft aan dat het mogelijk is om de kastdeurtjes qua draairichting en dergelijke af te stellen. Tijdens de montage hebben we bepaald welke deurtjes er niet verder open moeten kunnen dan 90 graden. Het lijkt ons handiger als dit in een eerder stadium wordt vastgelegd. Bijvoorbeeld tijdens het tweede gesprek met de adviseur. Ook weten we bij de plaatsing niet waar de bestekbak komt en wat de indeling van de lades is. Het is fijn als dit soort details eerder worden besproken.”

“De keuken is van uitstekende kwaliteit. Uiteraard hangt er wel een prijskaartje aan, maar bij de oplevering zie je dat het echt de investering waard is. Het ontwerp van de keuken is vrij strak en echt helemaal naar ons zin.”

Klantervaringen

We brengen met regelmaat de keukens, badkamers, vloeren en kasten van onze klanten in beeld. Daarbij vertelt de klant zelf hoe men de klantreis bij Middelkoop heeft ervaren. Wij noemen dat een klantervaring, want ons aanbod is (een) ervaring.