skip to Main Content

Familie D. M.

“10 jaar geleden zijn we hier komen wonen. We hebben de badkamer toen intact gehouden. Een jaar voordat we met de sloop zijn begonnen, hebben we al wat rondgekeken naar nieuwe badkamers. Hierbij zijn we heel benieuwd naar de trends. Van onze aannemer horen we goede verhalen over Middelkoop Culemborg. Onze contactpersoon is naar alle afspraken meegegaan. Zodoende werken we met korte lijntjes. Het is ook erg fijn dat de aannemer de situatie hier kent.”

“De afspraken kosten best veel energie, omdat het om twee badkamers en een toilet gaat. Gelukkig staat er altijd een kopje koffie of een lunch klaar. De showroom is een rustgevende plek. Dat vinden we heel belangrijk. We houden van natuurlijke tinten en stoere materialen. Je ziet in de showroom hele mooie dingen en het moet uiteraard wel passen bij je eigen stijl en je eigen huis. Het is ook belangrijk om rekening te houden met het feit dat je het huis ooit moet verkopen. Mensen moeten, ons inziens, dan zien dat het klopt en dat het één geheel is met de rest. Wat ons betreft is dat hier gelukt. Ook zijn we heel blij met de Sunshower en het bubbelbad.”

Badkamer 1

Badkamer 2

Toilet

“De sloop- en opbouwfase is heel goed verlopen. Na de montage is de servicedienst een keer langsgekomen om een kraan te herstellen en een lichtstrip te vervangen. Het is een fijn gevoel dat we altijd kunnen bellen.”

“Je voelt aan alles dat Middelkoop Culemborg een familiebedrijf is. Het is een betrouwbaar en degelijk bedrijf. De receptie zou wat sneller kunnen reageren, maar de communicatie is verder prima. Tekeningen krijg je bijvoorbeeld erg snel opgestuurd. De aanschaf van een nieuwe badkamer is echt een soort belevenis. We zijn erg blij met het eindresultaat.”

Klantervaringen

We brengen met regelmaat de keukens, badkamers, vloeren en kasten van onze klanten in beeld. Daarbij vertelt de klant zelf hoe men de klantreis bij Middelkoop heeft ervaren. Wij noemen dat een klantervaring, want ons aanbod is (een) ervaring.